donderdag 12 november 2009

Even snel ...

Gisteren heb ik aan de hand van de SOL van Martha (club van Tiets) een kaartje gemaakt voor mijn collega. Ze is vandaag 12,5 jaar in dienst maar ik dacht dat het volgende week donderdag pas was. Dus moest ik even flink doorwerken gisteravond. Maar het is gelukt, hij was op tijd af en de collega's konden nog zelf hun naam in de kaart schrijven. Dit is het geworden.



De buitenkant van de kaart




en hier de binnenkant.
De binnekant lijkt wel een beetje kaal maar onder de bloem moest de baas nog even een wens schrijven en op het rechterflapje heeft iedereen zijn naam geschreven.

2 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een prachtig kaartje Carin, ik vind hem super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Toos Awater zei

Een geweldige kaart Carin daar zal ze wel blij mee zijn geweest

Groetjes Toos