donderdag 15 juli 2010

Creaties van de afgelopen week

Nu het vakantie is heb ik eindelijk tijd vrij gemaakt om een aantal creaties die al een poosje lagen af te maken. En eerder deze week kon ik nog geen foto's maken want ons fototoestel heeft het begeven, maar gisteren zijn mijn man en ik even op camera jacht geweest en we zijn geslaagd. Dit zijn enkele van mijn creaties ... (zie ook hierboven)

Voorkant van het fotoboekje, ter ere van mijn moeder. Zij is in 2004 op te jonge leeftijd overleden aan kanker.


Een tweetal bladen om een idee te geven, de overige bladen publiceer ik niet dat vind ik te privé.

2 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een prachtig boekje. zo heb je toch een mooie herinnering aan je moeder.
liefs miranda.

annie zei

ziet er heel mooi uit carin
liefs annie