dinsdag 10 augustus 2010

Eindelijk weer eens wat geplaatst ...

Mede door de vakantie al een poos niets met mijn blog gedaan. Vandaag dan eindelijk even tijd gemaakt om wat creaties te plaatsen (5 in totaal).

Dit piratenkaartje heb ik voor mijn neefje gemaakt, hij is vandaag 7 jaar geworden en is gek op piraten.
kaartje dicht
kaartje open, links een "echte" schatkaart en rechts een label met onze namen.


en deze prachtige schatkaart heb ik op internet gevonden en is door een voor mij onbekend persoon gemaakt. Ik vind hem super en heb de kaart dankbaar gebruikt. Het piraatje hem ik ingekleurd met de copics ciao.

5 opmerkingen:

Ilonka zei

wat een stoer en leuk kaartje.

Groetjes Ilonka

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een leuk kaartje voor je neefje. je andere kaarten zijn ook super.
liefs miranda

Nelleke zei

Wat een super leuke kaart voor de jarige.
groetjes Nelleke

Toos Awater zei

Wat zijn je laatste creaties weer super mooi Carin

Groetjes Toos

Anoniem zei

jee wat een toffe kaart:)
daar zal je neefje blij mee zijn:)
groetjes nonna