zondag 12 december 2010

De eerste kerstkaarten zijn ontvangen dus

is het tijd om er een paar op mijn blog te zetten. Het is natuurlijk heel leuk als er belangstelling is voor je blog en je creaties maar het is niet leuk als de familie de kaartjes al zien voor ze verzonden zijn. Ik heb verschillende technieken gebruikt.
een 3d kaartje met een borduurtje
een scrapkaartje met een met copic markers ingekleurd afdrukje
nog een 3d-tje met een borduurtje
een scrapkaartje met een 3d-tje
en een borduurtje aan de binnenkant
en tenslotte nog een scrapkaartje met een 3d-tje en een borduurtje.

Misschien ga ik nog een stempelafdrukje combineren met een borduurtje, dat heb ik nog niet eerder geprobeerd maar het lijkt me wel leuk om te doen.
Over een paar dagen zet ik er weer een paar op.
Bedankt voor je bezoekje.

1 opmerking:

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een schitterende kaarten carin. die laatste vind ik geweldig.
bedankt voor je berichtje op mijn blog. Loekie zit regelmatig zo bij mij te knuffelen hoor. Het lijkt alsof ik het heel druk heb, maar dat valt best mee hoor. Kan goed plannen;) En voor zo'n knuffelmoment maak ik wel tijd:)
Liefs Miranda