zaterdag 8 januari 2011

Toch nog een kalender voor mezelf

De afgelopen jaren heb ik steeds een kalender gescrapt voor een collegaatje en nu heb ik er ook (weer) een voor mezelf gemaakt. Ik was vorig jaar begonnen met het achtergrond karton toen er een mooie papierlijn van SEI uitgebracht werd. Dus heb ik verleden jaar een kalender met het papier van SEI gemaakt. Ik vond het echter zonde om het achtergrond karton weg te gooien. Ik heb het dit jaar gecombineerd met een andere papierlijn omdat ik het bijpassende papier al op gemaakt heb met kaartjes maken. Ben niet helemaal tevreden maar beter dan dit zat er niet in.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.

2 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

hij is hartstikke leuk carin. mooi kleuren heb je gebruikt.
liefs miranda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een prachtige kalender heb je weer gemaakt. Gelukkig heb je er zelf ook een.
Groetjes van Jacqueline