zaterdag 16 februari 2013

Valentijnskaartjes

Ik wilde een aantal mensen laten weten dat ze belangrijk voor mij zijn dus heb ik 8 valentijnskaartjes gemaakt. De layout heb ik voor allemaal hetzelfde gehouden en omdat het eenvoudige kaartjes van 10 x 10 cm zijn geworden vond ik het leuk om er een bijpassend doosje bij te maken. Op het papier zit of een mooie matglans of leuke zilverkleurige accenten. Hier wat foto's
 
 
 
 
Deze is voor mijn echtgenoot, mijn soulmate ...
 
 
 
 
 
 
 
Dit zijn alle kaartjes met een doosje, deze zijn allemaal hand-delivered
 
 
 
Het laatste kaartje moest met de post mee en toen had ik nog niet bedacht dat ik er doosjes omheen wilde maken dus deze is zonder doosje.
 
Bedankt voor je bezoekje.



1 opmerking:

Dinie zei

Wat een ontzettende leuke kaartjes heb je gemaakt,en dan het schattige doosje vind ik ook geweldig.

Gr Dinie