donderdag 28 maart 2013

Vrolijk pasen

De afgelopen 2 weken heb ik niet zoveel gemaakt als ik had gewild. In onze familie zijn er in maart veel jarigen en het is niet gelukt om voor iedereen een kaartje te maken. We hebben twee paaskaartjes gekregen en het is op het nippertje gelukt om voor de afzenders een kaartje te maken. Ze lijken wel op elkaar, bij gebrek aan ideetjes ...

 
Deze heb ik het laatst gemaakt, op de foto zijn de kleuren een beetje flets (of misschien wel alleen op mijn scherm, altijd al wat problemen gehad met de kleur instelling van het beeld).
 
 
Dit is dit jaar mijn favoriet en dat is best gek want ik hou niet echt van geel, maar deze Tilda vind ik erg leuk geworden (ondanks dat ik weer vergeten ben om de doily te inkten ...).
 
 
En hier nog een snelle verjaardagskaart. Ik heb een vintage stempel gebruikt en deze bewust niet ingekleurd. Verder het kaartje eenvoudig gehouden omdat ik niet veel tijd had.
De laatste tijd vaak de ovale mal van MD gebruikt, het is toch jammer om ze bijna ongebruikt in de kast te laten liggen.
 
Bedankt voor je bezoekje :)
 
 

1 opmerking: