zondag 28 december 2014

Kerstkaartjes

Dit jaar ben ik een beetje laat met het plaatsen van mijn kerstkaartjes. Door drukte rondom de feestdagen ben ik er gewoon niet eerder aan toe gekomen maar ik wilde ze toch graag op mijn blog zetten. Het zijn er behoorlijk wat en van de meeste heb ik er 3 gemaakt.


Het eerste kerst boompje heb ik op workshop gemaakt de anderen heb ik gereproduceerd.




Dat geldt ook voor deze 3, die met fijne kerst is weer van de workshop.





Van deze kaart heb ik er 4 gemaakt, de kaart boven deze tekst is weer van de workshop.




Workshop kaartje




Workshopkaartje




Duplicaatje



Hier dan een aantal kaartjes die ik niet op een workshop gemaakt heb maar het idee van deze easelkaart heb ik gevonden bij Miranda zij heeft een hele duidelijk workshop post op haar blog gezet.







Deze laatste kaartjes waren heel lastig te fotograferen, in de donkere dagen voor kerst had ik veel moeite om de belichting goed te krijgen en dit is dus eigenlijk niet gelukt (het moet maar ...).






De laatste foto wil niet meewerken, hij wordt op zijn kop getoond en ik heb geen idee hoe dit kan of hoe ik dit kan verhelpen. Ik heb wel een linkje naar het blog van 't Scrap-Ateljeetje daar staat hij wel gewoon rechtop. Het stoere Carta Bella kaartje.

Bedankt voor je bezoekje :)

Geen opmerkingen: