donderdag 26 juni 2014

Kaartjes van de maand juni ...

Deze maand niet al te veel kaartjes gemaakt, ik ben veel te druk met een niet zo mini scrapbook. Maar voor mijn dochter en voor mijn vader wilde ik toch graag zelf een kaartje maken. Eerst het kaartje voor mijn dochter. Toen ik het mooie papier van Pion zag wist ik meteen dat ik dat papier wilde gebruiken voor deze gelegenheid. De binnenkant van de kaart heb ik bekleed met het papier met paars tinten.


Ik heb het vrij simpel gehouden omdat het papier te mooi is om te bedekken, bovendien moesten deze keer de kleuren en de teksten de boodschap overbrengen.


Deze tekst is voor ons helemaal waar ...


De voorkant van de kaart is met het roze papier (kon gewoon niet kiezen dus de tekst heeft de doorslag gegeven). Ik heb het weer erg simpel gehouden.

Op 12 juni jl. ben ik weer naar een gezellige workshop geweest in t scrap ateljeetje en daar hebben we een aantal kaarten gemaakt met het mooie papier van Maja design, Coffee in the Arbour. Ik laat er maar 1 zien want de andere liggen nog op de plank om verzonden te worden. Ik heb van dit huisjes kaartje een vaderdag-kaart gemaakt.


Hier de 'envelop' en het huisje naast elkaar,


en zo ziet het eruit als ze in elkaar geschoven zijn. Heel erg leuk om te maken.

Bedankt weer voor je bezoekje :)



Geen opmerkingen: