maandag 29 september 2014

Cadeau-envelopjes

Door de drukte die de vakantieperiode met zich meebrengt al maanden niets meer op mijn blog gezet. Dit houdt niet in dat ik niets gedaan heb, ik heb diverse projectjes lopen. Ik heb een vakantie album gemaakt maar daar heb ik nog geen foto's van gemaakt want het is nog niet helemaal klaar. Ik ben begonnen met Project life, niet zoals het bedoelt is maar om de enorme stapels foto's van vroeger op een leuke manier in albums te krijgen (ook hier heb ik nog geen foto's van gemaakt). Ik heb een aantal kaartjes gemaakt en ik heb voor een lieve vriendin een album gemaakt. Ik ga nu de foto's van twee cadeau-envelopjes erop zetten. De foto's van het album dat ik cadeau heb gedaan ga ik ook plaatsen maar in een apart bericht.

Dan heb ik hier wat foto's van cadeau-envelopjes.


Deze heb ik voor mijn vader gemaakt, voor zijn 80e verjaardag.


Deze heb ik gemaakt voor mijn broer. Dit is het envelopje


en dit is het kaartje waar ook het geld in de pocket geschoven kan worden.

Bedankt voor je bezoekje.


Geen opmerkingen: