dinsdag 30 september 2014

Multi purpose "foto" boekje

Afgelopen zaterdag weer een workshop gevolgd. Ik vind dat zo leuk om te doen. Heerlijk de hele dag ongestoord scrappen terwijl je ondertussen helemaal verzorgd wordt op het gebied van eten en drinken. Bovendien bedenkt iemand anders het project en hoef  je het alleen maar in elkaar te zetten. Elly van t-scrap-ateljeetje heeft weer uitermate haar best gedaan. Dit heb ik er van gemaakt.


We mochten zelf papier kiezen uit de diverse lijnen van Studio Light, ik heb een combinatie gemaakt met het papier van de Vintage lijn en de Shabby chic lijn. De kaft heb ik beplakt met een mooie roos van de Vintage lijn.


Ik heb geen afzonderlijke foto's gemaakt van het watervalletje en van de flipover bladen. Ik heb ze zo gemaakt dat er foto's op geplakt kunnen worden, de volgorde van de verschillende design papers heb ik nagenoeg consequent in dezelfde volgorde geplakt, dat vind ik een rustige uitstraling geven. Links onder hebben we een "bakje" gemaakt, maar er zat niets in, dat vond ik wat kaal dus heb ik een klein tagboekje gemaakt. Ik ben vergeten een afzonderlijke foto van het "bakje" te maken.


De tags zijn aan beide zijden beplakt, alleen de laatste heb ik verkeerd om gedaan. Nu zie je op de bovenkant het beige papier en dat had donker blauw moeten zijn (dat zit dus op de achterkant).

 

Wel even een close-up van het flipover boekje, het eerste blad is gestanst met de mooie accolade stans van Die-namics en ik heb het motief van de roos daar laten terugkomen.



Naast de waterval een notitieboekje, dit heb ik "verwijderbaar" gemaakt zodat je het kunt vervangen als het opgebruikt is.


Van het fotoboekje heb ik wel van alle bladen een foto gemaakt. Ze is heel minimaal versiert. Ik heb mijn vriendin (aan wie ik het boek cadeau heb gedaan) gevraagd eerst wat foto's erin te plakken en als ze dat klaar heeft dan kan ik op de "lege" plekken nog wat embellishments aanbrengen.


Ik heb het boekje als laatste bekleed en begon door het papier heen te raken dus hier zie je een combi van rose papier, ik heb het zo gemaakt dat het meteen als pocket kan fungeren, 
de tickets zitten er los in


Op deze pagina aan de linkerkant geen pocket, ik vond de strook te smal en was bang dat het daardoor misschien stuk zou gaan.


Hier een door kraft ondersteunde pocket, zoals Elly het heeft ontworpen. Ik heb er zelf 2
 journaling card in gemaakt.


Hier net zo als hierboven maar dan met 1 journaling card en op de laatste bladzijde heb ik dat ook zo gedaan.


In vond het enorm leuk om te maken en ben wel van plan om er nog een te maken.

Bedankt voor je bezoekje :)

Geen opmerkingen: