zondag 26 oktober 2014

Een heren uitvoering van het multi purpose boekje

Op het moment ben ik best wel productief maar ik kan nog niet alles laten zien. Wat ik wel kan laten zien is nog een multi purpose boekje alleen deze keer in een heren uitvoering. Ik heb het ten opzichte van het vorige exemplaar wel iets aangepast, het bakje heb ik kleiner gemaakt, de waterval juist iets groter, het het notitieboekje heb ik weggelaten. Ik heb het prachtige papier van Maja Design gebruikt en dat heb ik natuurlijk bij http://www.t-scrap-ateljeetje.nl/ gekocht.


Ik heb altijd moeite met "versieren", dus is ook dit exemplaar "een beetje kaal". Iemand zei mij, dat het wel bij mij paste, misschien heeft ze gelijk en is dit "mijn stijl". Ik heb 22 foto's gemaakt maar die zal ik niet allemaal op mijn blog plaatsen, de meesten kennen dit papier wel.


Een overzicht van de binnenkant


Weer een label "boekje" gemaakt.


Het flipover gedeelte. Indien je de ringen van Tim Holtz gebruikt is het misschien handig om te weten dat het de standaard maat van een perforator heeft, kun je heel makkelijk in iedere bladzijde op de juiste maat de gaatjes ponsen (idee van mijn zoon, je moet er maar aan denken) en heb je geen Cropedile of ander gereedschap nodig.


Het mini albumpje, deze keer met een stukje touw i.p.v. een lintje.


Ik heb niet alle pagina's erop gezet, alleen die met een bijzondere layout. Hier heb ik een pocket gemaakt waar een kleine foto op zou passen en in de pocket zit een envelopje met daarin 2 journaling kaartjes (vergeten apart te fotograferen).


Hier een pocket met 3 labels die bij de papierlijn horen.


De 5 bladige waterval, de bladen zijn groot genoeg voor 10 x 15 cm foto's. 

Ook dit boekje was ontzettend leuk om te maken en ook leuk om weg te geven.

Bedankt voor je bezoekje :)

1 opmerking:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Zo zeg die is mooi.
Groetjes Miranda