woensdag 15 juli 2015

Creaties van de maand juni

Op workshop weer een aantal kaartjes gemaakt met het mooie papier van Maja Design, dit keer de Vintage Baby lijn en deze hoef je niet alleen voor baby kaartjes of baby lay-outs te gebruiken.


Een felicitatiekaartje voor een pas getrouwd stel kan ook heel goed


aan de binnenzijde een pocket voor een cadeautje in de vorm van geld of een cadeaubon.


Maar babykaartjes gaan natuurlijk ook heel goed, een voor een meisje


en een voor een jongen. Fijn papier om mee te werken.


Een minialbum gemaakt met het Prima Marketing Gatefold album en de Studio Light papierlijn Chalk. Ook erg leuk om te doen.


Ik heb het album cadeau gedaan aan een collega die naar de andere kant van het land gaat verhuizen. Ze zal zelf de foto's erin moeten plakken en daarom heb ik er alvast fotomats in gemaakt.


Hier kun je zien dat ik het bloemetje in de hoek niet helemaal vast geplakt heb zodat ze er een foto achter kan schuiven. Dit heb ik ook gedaan bij de vlaggen hieronder en bij de fotoframes verderop in het album.


Een pocketpage met een fotomat er in en ruimte om een verhaaltje te schrijven.


Links een flip-up page.


Ik heb de ruimte boven het woord "Party" vrij gelaten maar mijn collegaatje kan er natuurlijk voor kiezen om er toch een foto overheen te plakken.


Rechts een side pocket met een losse fotomat en 2 labeltjes voor journaling.


Dan zijn we in het midden aangekomen en gaan de pagina's de andere kant op ...


Twee pagina's met een side pocket, ook weer met losse fotomats en een labeltje.


Spreekt voor zich denk ik ...



deze ook... Ze kan in deze pocket extra memorabilia kwijt als ze dat zou willen.


Dan de laatste 2 pagina's, Ik had de pocket met het miniboekje in het midden willen plakken maar met het opplakken zat ik te dromen en heb het toen op de rechterkant geplakt. De middenpagina ziet er erg wit uit maar ik heb ruimte gelaten voor een grotere (familie) foto en voor 3 kleinere (bv) pasfotootjes.


Het miniboekje geeft ruimte voor 5 of  zelfs 6 foto's


voorkant


achterkant


en als laatste een foto van de zij/achterkant.

Leuk dat je even langs gekomen bent, bedankt voor je bezoekje.


Geen opmerkingen: