zondag 12 juli 2015

Creaties van mei, juni en juli ...te beginnen met de maand mei

De afgelopen maanden ben ik druk geweest met het maken van allerlei cadeautjes en wat kaartjes en sinds gisteren mijn eerste pocket letter. Ik zal hieronder de foto's plaatsen en dat zijn er enorm veel dus zal ik het over de komende dagen verspreiden. Ik begin met de foto's van mijn creaties van de maand mei.


Een verjaardagskaartje voor mijn schoonzus, gemaakt met een Dutch Doobadoo mal, een "standaard" mal van Marianne Design en papier van Scrapberry's, Afternoon tea. 


(open)


(dicht)

Het kaartje hierboven en hieronder heb ik gemaakt op een workshop van Elly van 't Scrap Ateljeetje
gemaakt met het papier van Kaisercraft, Blue bay. 


(open)


(dicht)


Een "snel" bedank kaartje, mijn eerste creatie met stuctuurpasta en een sjabloon van Dutch Doobadoo


Een felicitatiekaart voor mijn zoon, voor het behalen van zijn rijbewijs. Deze kaart is gelift van een eerder exemplaar dat ik gemaakt heb. Ik vond het wel passen bij het behalen van een rijbewijs. Het papier is van Authentique, Durable.


(even de labels in beeld)


Een "moederdag kaartje" voor de vriendin van mijn vader.


En als laatste voor de maand mei een felicitatiekaartje.

Bedankt voor je bezoekje.



Geen opmerkingen: